zaterdag 12 juli 2014

❤ Review: Misstella telefoonhoesje ❤

Hey vandaag weer een artikel. We mochten met Misstella samenwerken en we hebben allebei iets uitgekozen. Ik heb een telefoonhoesje uitgekozen en Sereya heeft ook iets uitgekozen en daar komt ook nog een artikel over, maar wat over de webshop Misstella zelf. Het is een webshop waar ze tassen, telefoonhoesjes, notitblokjes enz. kopen: www.misstella.com



En dit is het telefoonhoesje! Dit is gewoon de achterkant. Het voelt heel glad aan. Dus als je hem op tafel legt kan je hem makkelijk verschuiven. Het is wit met bloemetjes en vlindertjes.
Ik vind het persoonlijk heel erg gaaf. En dit is gewoon wat bij mijn past, dus gewoon mijn style. 

Ik hou van zulke dingen. En wat ik ook heel erg mooi vind is hoe het is gemaakt. 
Je ziet contrasten, diepte en kleur enz. En dat maakt het juist mooi! 



Het is gemaakt van plastic materiaal volgens mij. 



Van close up. Je ziet echt de diepte en kleur! 



En kijk zo ziet het eruit als ik mijn hoesje in mijn iPhone leg.



De zijkant is doorzichtig. En bij de geluidsknoppen is het daar beetje leeggelaten (hoe je dat zegt, je snapt me wel) Zodat je makkelijk op de knopjes kan drukken. Wat ik bij de meeste van mijn hoesjes niet heb.

En het is best wel moeilijk om je iPhone uit het hoesje te halen. Dus ik zou ook niet te vaak van hoesjes wisselen, want ik denk dat die daarna zou gaan breken! Dus let daarop!

Verder is het gewoon een leuk telefoonhoesje. Het is helaas alleen in iPhone 4 of 4s te verkrijgen! 
Het kost €10,95 best wel duur voor een hoesje, maar het is ook van top kwaliteit! 

En dit was het alweer, bedankt voor het lezen van dit artikel! 

xxx Mai 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Naam: